Liefde! - Reisverslag uit Rome, Italië van Jeffrey en Esther - WaarBenJij.nu Liefde! - Reisverslag uit Rome, Italië van Jeffrey en Esther - WaarBenJij.nu

Liefde!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Esther

14 Februari 2017 | Italië, Rome

Valentijnsdag was de laatste dag die we in Rome doorbrachten. Hier zouden we niet echt aandacht aan besteden, wij hadden immers 2 dagen ervoor al onze liefde gevierd en na het inpakken van de koffers en het nuttigen van een ontbijtje liepen we naar een uitzicht op de stad vlakbij het huisje.

Het uitzicht was prachtig en er waren geen toeristen, lekker rustig dus. Daarna liepen we via t huisje naar de metro. Van Christin kregen we nog een gekookt eitje om daarna in de metro te stappen en een ijsje te gaan eten in de zon. Vervolgens liepen we trappen op en kwamen we in een parkje. Hier liepen we wat rond tot het een uur of half 2 was en het tijd voor lunch was. We zochten iets op waar weinig of geen toeristen kwamen en hadden heerlijk eten. Jeff vond de limoncello zo lekker dat hij een hele fles kocht.

Daarna liepen we terug naar de Spaanse trappen, waar we nog heerlijk een uur op ons gat in de zon hebben gezeten. Lekker hoor, dat zonnetje gaan we thuis echt wel missen. Rond 5 uur waren we terug in t huisje. Gingen we nog even snel naar het toilet. Namen we afscheid van Christin en pakten we onze koffers naar Termini. Vanuit daar gingen we per bus naar de luchthaven. Dat werd nog een spannend ritje want er was een ongeluk gebeurd. Gelukkig kwamen we ruim op tijd aan. Koffer inchecken, door de beveiliging, ik nam gewoon weer een pakje sap mee en snel even naar t toilet.

Binkie hoefde niet en dus liet ik al mijn spullen, inclusief telefoon bij hem achter. Toen ik terug kwam was daar geen Binkie. Ik dacht toen nog nou die is vast naar de gate, maar ook daar geen Binkie. Ik het mannen toilet in, geen Binkie. Terug naar de gate, nog geen Binkie. Ik een Nederlandse gozer aangesproken en gebeld naar mijn mobiel. Natuurlijk nam Binkie die niet op. Het zweet brak mij wel een beetje uit. Ik terug naar het toilet gerend, zat meneer daar opeens rustig op een stoeltje. Hij zag natuurlijk dat ik niet al te rustig meer was en vertelde toen dat hij een kadootje voor mij was gaan kopen omdat ik nog niets voor Valentijnsdag had gekregen. Echt super lief natuurlijk maar hallo, ik had echt flink klotsende oksels ;-)

Daarna duurde het niet lang meer voor we konden boarden. Op het moment van schrijven vliegen we terug naar huis. Rome zal altijd een speciaal plekje in mijn hart houden, een stad met de mooiste herinnering ooit. Een aanzoek en daarna het eten, die avond was perfect. Heerlijk eten, een fantastisch uitzicht en nog beter gezelschap. Rome we komen zeker een keer terug!

• 24 Februari 2017 - 18:17

Joke Van Doorn:

Lieve Esther, wat een mooi romantisch verslag heb je weer geschreven,nu van de mooie Rome reis, met als Hoogtepunt het Huwelijksaanzoek aan jou van jou Jeffrey, gelukkig verloofd paar zijn jullie nu, geniet ervan , jullie saampjes.

Enigszins dieptepuntje, haha, kan ik mij voorstellen en bijna zelf aanvoelen, de zoektocht op de vlieghaven naar Jeffrey, ja echt Jef, die toch ook nog dat cadeautje voor Valentijn aan zijn grote liefde wil geven op de dag zelf, maar onbewust zijn lief super ongerust laat zijn, maar ja, je vond hem gelukkig terug.

En ja Rome. Ben en ik hopen er ook nog eens te komen.

Liefs van ons voor jullie.