Een dagje strand! - Reisverslag uit Trapani, Italië van Jeffrey en Esther - WaarBenJij.nu Een dagje strand! - Reisverslag uit Trapani, Italië van Jeffrey en Esther - WaarBenJij.nu

Een dagje strand!

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Esther

03 Mei 2017 | Italië, Trapani

Vandaag was het ontbijt een stukje uitgebreider, er stonden een paar aardbeitjes en er was een zelfgebakken cake. Nog lang niet zo uitgebreid als in de beschrijving staat maar het begint er wel op te lijken. Na het ontbijt hebben we een beetje in de kamer lopen lummelen. Jeff heeft uitgebreid gedouched en ik heb de koffers voor t grootste deel vast ingepakt voor de reis. Daarna hebben we ons omgekleed voor het strand.

Nouja ons, Jeff moest op t strand zn lange dikke spijkerbroek nog vervangen door zn zwembroek. We hadden een mooi plekje uit de wind gevonden waar we best lekker lagen. Vooral Jeff vond dat fijn want op het strand blijkt hij een koukleum te zijn. Ik heb met regelmaat het windje en het zeewater, kommetjes maken met je handen en over je heen gooien, opgezocht maar hij bleef liever bakken in het zonnetje. Ook zit hij graag met zijn neus in een boek en het ziet er dan ook uit dat hij Judas eindelijk uit gaat hebben. Volgens mij heeft hij deze vakantie meer boek gelezen dan ik. Ik zit in een groepsapp met >25 meiden die ook gaan trouwen en dat levert heeeeeel veel leesvoer op. Hahah  na een uur zeker 100 berichtjes dus ook ik heb genoeg te lezen! :-)

Halverwege de middag was Jeff het strand beu en zijn we terug naar de B&B gereden om ons op te frissen. In onze kamer bleek Jeff een heel mooi handje op zn buik te hebben. Ik heb vrijlang met mijn hand op zijn buik gelegen en daar hij heel snel verkleurt zie je nu mijn hand op zijn buik.. hahahaha prachtig gezicht!  Rond half 5 waren we weer fris en fruitig en gingen we naar Trapani.

We reden naar het oude gedeelte, parkeerden daar onze auto en liepen het stadje in. Trapani kan ons niet echt bekoren en slenteren door de oude stad had dus weinig zin. We liepen naar de plek waarvan wij wisten dat er zon was, kochten onderweg nog een laatse kadootje voor de thuisblijvers, voor een ijsje en later een drankje. Jeff was op een gegeven moment bang dat ie zou gaan verbranden, toen zijn we nog maar een stukje gaan wandelen. Dit keer naar het uiterste puntje. De zon zagen we hier mooi in de zee weerspiegelen en ook het uitzicht was leuk. Prima plekje om foto's te maken, een hele serie en nog even op de rotsen te klauteren. Vanuit hier liepen we het oude centrum in. Natuurlijk liepen we weereens te klieren, niet zo heel slim want ik kan o zo onhandig zijn, en huppa Jeff werd gehoekt. Ik sloeg m in mijn doe wlsof boksen vol op zn bek. T was een goeie linkse want meneertje had flink au. Haha sorry lief!

Daarna was het tijd om te gaan eten, nouja tijd... veel vroeger dan anders, al om 8 uur liepen we een restaurant binnen. Hetzelfde als waar we gisteravond hadden gegeten. De mozzarellaballetjes en de buffelina pizza waren daar zo lekker, de eerste avond aten we zo goor dat wilde we niet nog een keer, dat we op safe gingen en daar nogmaals aten. Super vriendelijk ook want ze hebben op de grote tv-schermen zelfs naar Ajax voor ons gezocht. Helaas niet gevonden. We waren duidelijk niet de enige gasten die het eten lekker vonden, een echtpaar wat er gisteren ook was kwam weer binnen. Nou dan moet t eten wel echt goed zijn want hij, de man van t stel, kreeg gisteren een glas wijn over zich heen...  Oepsie.

Na het eten liepen we snel terug naar de auto. Terug bij de B&B klopten we al het zand af, stopten we ook de zwemkleding in de koffers en sloten we de kleine koffertjes vast af. Morgen nog de douchespullen in de grote koffer en dan zijn we klaar...

De vakantie is nu wel echt afgelopen,  morgen vliegen we al om 10:50 uur naar Nederland. Rond 13:50 uur landen we in Eindhoven. We zullen het lekkere weer, het niets hoeven etc zeker missen, maar zijn blij dat we morgen weer een goed bed hebben om in te slapen! In juni zijn we terug, dan gaan we een weekend naar Parijs waar we een concert van Phil Collins bijwonen.

Tot dan!

Liefs Jeffrey en Esther

• 04 Mei 2017 - 18:44

Joke Van Doorn:

Welkom thuis lieve Jef en Es, weer een mooie vakantie achter de rug en veel gezien, en jij Jef dan ook nog een tatoeage van Esters hand op jou buik, nou , je zal er wel blij mee wezen, die hand die jou iets later bijna nok out sloeg, van je toekomstige bruid moet je het maar hebben, jij die zo romantisch haar de HAND vroeg.
    Esther jij bent geen katje om zonder HAND [ schoenen ] aan te pakken, maar jullie zijn wel aan elkaar gewaagt, klieren, stoeien is nu eenmaal allebei jullie ding, dus daar hoort af en toe ook au au bij, nu geniet weer lekker in jullie huisje en tot gauw,

Liefs van hier